Mycket som händer just nu!

Oj det händer mycket i livet just nu. Jag har en man som har gjort ballongsprängning i kranskärlen på hjärtat...  tufft en tankeställare helt klart. 
 
Mycket annat är på G också dessutom - lite av det roligare slaget. Plugget pågår förfullt snart kan jag stoltsera med 30 akademiska poäng .... något jag absolut inte trodde om mig själv! Så kul och så nöjd och glad - dock behövs 90 p innan jag jag har behörigheten i hamn. En termin till sedan är vi halvvägs. :-)
 
Happy - hon har vintervila - välbehövlig sådan. Vi har haft ett år som vi nått långt över förväntan och mål! Så glad och stolt över min sessa.  Har lite på G till våren. Men jag suger på den karamellen innan jag yppar något mer om det, Håll er till tåls. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0