Batteri laddat 2013 here we come☺

Sönd. - fred i Stöten med min familj och vänner. Min bror och min bästa vän Anette med kids ❤❤och Happy så klart!! Inga skidor för min/vår del ramlade innan vi åkte har haft ont i min arm sedan dess 😔 peppar peppar nu är den bättre.. Har roat oss med prommisar och servat skidåkarna vilket med har varit kul!!

Nu är jag redo (eh tror jag) för heltidsjobb OCH deltids studier :-) skräckblandad glädje kan jag beskriva det som. Har avsagt mig mitt ideella i hundklubben det känns som en oerhörd lättnad. Nu är det fokus på jobb, studier, familj och egen vovve i första hand.
Ser fram emot ett nytt spännande år har som mål att träna vidare som jag gör kanske starta apell och Lk I i höst om vi känns klara. Annars blir det om ett år. Får se hur jag känner i jakten och hur klar hon är. Ett apporteringstest till kanske... Tystnad och stadga är viktigt där. Kanske går jag som funktionär för att se och lära.  Utställning Ryda i sommar givet och Strömma i april. Vänersborg och Gustavsberg har jag varit på innan och inoffare som säkk brukar ha i Borås så det är troligt att jag åker på dessa med ☺


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0