Påsklov

Vilken härlig vecka mycket av hundträning har det blivit spår dummies och även vilt. Har träffat lite hundvänner och även tränat själv.Nu är det en intensiv vår som väntar med Cykelfest, Londontrip(skolan), konfirmation, Danmark för töserna och mannen och betyg mm allt som har med skolavslutning att göra... phew
Lite hund lär jag hinna med  också, balsam för själven. Träning hos Annika 28/4 typ ett låtsas WT, hundutställning 4/5 är även sugen på en utställning 12/5 Lidköping ... ☺ hon lär löpa här inom en snar framtid så utställning är nog att räkna med. Hon är fantastiskt fin i kropp och päls nu så jag ångrar sååå att jag inte anmälde till Kungsbacka. Hade tänkt och vänta lite så päls och kropp fick komma(som domarna påpekade på fjolårets utställningar) Hade gärna startat WT-cupen och gjort ett apporteringstest i tollarklubben. Vi har haft en kanonstart i år. Hon apporterar vilt som aldrig förr. Spåra älskar hon, för att inte tala om lydnaden den tycker hon är superkul med. Hon hänger på vad som bjuds och har en fantasktisk inställning och attityd. Jag är så glad för min lilla tjej... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0