Utställning inoffare i Borås

Nu har vi varit på en inofficiell utställning här i stan. Bra träning happy behöver väl eg inte ringtränas... Men det var en som sa till mig en gång att det kan vara bra för ditt självförtroendet att åka så någon gång. Sant sant klok människa den där!! Igår blev happy bästa Tollaren ❤ 4 st visades en i varje klass happys bror och gammelmormor. Så det var en happy day igår och nyttigt för mig... Vad lärde jag mig då? Sofia som är lite petig hjälpte mig att peta i mitt steg för att få bättre rörelser... Att ställa henne på ett sätt som gör att ryggen planar ut mer. Kvittot fick jag på kritiken!! Jätte kul!! Tack för hjälpen tycker det är så kul att finlira - vad skulle vi göra utan dig❤ kul att Mezzi med matte Carolina hakat på med han ser och är verkligen en levande nallebjörn den killen! Nästa helg är det MH för Happy! 

Trivs på mitt nya jobb känner mig lite i koma sover gott och huvudet fullt! 


Goa Michelle tack för fina ord❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0