Nytt jobb livet i turbofart

Ångrar inte en sekund att jag bytt arbete. Så inspirerande och roligt. Alla dagar har givetvis inte varit en dans på rosor! Men det ger mig ny energi att förmedla och vilja mötas igen!! Super skoj! Ska abslut söka och läsa in pedagogiken på distans! 

Happy är mitt vattenhål! Tack gode Gud för det!! Vi jobbar vidare som vi alltid gjort då stadga är och har varit  vår största fokus. Nu i slyngeltider har det varit extra viktigt att påminna henne om vad som gäller. Tyst och lugn annars inget jobb!

Jag uppskattar hennes fina tydliga av och på knapp.

Lydnaden är mycket lek med cirkuskonster för oss - det ska vara roligt att träna lydnad. 

Nu på dagarna är hon hos fantastiska Michelle och syrran Celtic. Så skönt att kunna släppa henne helt (mentalt)på dagarna och ha fokus på mitt nya arbete. Tusen tack vännen! Du vet att det är guld värt och jag 
så glad att ni gillar henne så mycket.


Joooo vi ska göra Mentaltest 6/10 på Borås BK ser fram emot det så!! Utställning 29/9 på Södra Älvsborg - bara 
en liten inofficiell men det är skoj ändå!!

En bild på syrrorna!! (snodd av Michelle hihi)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Fin bild! Kul att det går bra för dig med nya jobbet. Själv har jag skrivit in mig på vikariebanken nu, så jag kommer nog fåjobba en del framöver. Skickade ut massa mail igår till rektorerna runt omkring här hemma i första hand och en del har redan anmält intresse. Känns kul och ett bra sätt att komma ut i läraryrket.
Ha en fin dag!
Ps! Har betalt in kursen för Annika, så vi kommer gå allafall. Så vet du. Kram Carolina

2012-09-08 @ 10:22:41
URL: http://www.lina-thisismylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0