Hösten

I söndags tog jag och Lena (Liljeström)våra hundar och tog på oss träningskläderna och gick en härlig runda på 8 km innan våra töser skulle sparka boll. Så skönt! Stannade till vid transås min stolle badade som om det vore värsta sommarvärme ... Man är väl inte stolle för inte ;-)
Jätte go runda!! Motion och massa tjat ❤ Lena är min nya kollega eller ja hon är på helt annat program men vi är på samma skola. Tipsade henne och rektorn, Lena  sökte och rektorerna hade några att välja på. Men  Lena föll dom i smaken!! Kul!!

Matchen vann flickorna så jag hade en glad familj till middagen sen.

Vad det gäller hunderi så är hon ett underbart vattenhål som vanligt.

Var och klippte öronen hos Sofia i måndags. Hade en härlig stund med lite fika och prat. Tack för att du finns underbara du!!! Så skönt att kunna ventilera allt vad det gäller träning, utställning och vardagsgrejer.

Måste bara få säga en sak...jag blir så glad ,glad.(om jag får skryta lite - skippa läs isf 😊) Jag blir glad över Sofias alla fina lovord om mig och sessan Till allt och alla. Vilket jobb hon tycker jag lagt ner och att hon faktiskt tycker jag tränar och stimulerar henne på ett bra sätt. Riktigt stolt och glad blir jag vännen! Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0