Snart lov!!!

Snart är det lov och därmed snart slut på att vara med storasyster på dagarna. Jag kommer absolut ha tid för att åka hem på dagarna sen!! Jag lär även behöva det. Nu har jag gett mig tiden att komma in i nytt yrke lära känna kollegor elever etc. Det har varit toppen fast jag har "slitit som ett djur" många timmar per vecka lovet nästa vecka sitter helt rätt i tiden!

Nyår är planerat 😃 vi åker skidor (förra året var vi borta julhelgen) så det blir inte heller då My dog tyvärr! Det finns fler utställningar - dessutom har set blivit satans dyrt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vi kommer inte heller åka till My dog, som du säger så är det dyrt och sen behöver dom växa till sig lite. Kör till våren igen istället. Åker dock kanske ner för att gå på mässan lite. Alltid kul att shoppa lite :) Ha en skön söndag, kram :)

2012-10-28 @ 09:18:13
URL: http://www.lina-thisismylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0