Vilken bra plats det blev ❤

Helgen har varit Toppen :-) i fredags ut och käka med gamla kollegor ifrån amex tiden. Gott, trevligt och myyyycket skratt!! Hemma 01:40 å upp kl 07:00 för att åka till klubben och göra mentaltestet(phew). Robert fick lov att köra av förklarliga skäl hehe.. Till min stora glädje stannade han också och tittade vilket han verkligen inte ångrade.
I lördags var fam Liljeström på lite middagsmys med oss...
Hunderi då!!? Igår hade vi lite besök hos våra tre kaniner ifrån en vildkanin!! Happy och jag var ute i trädgården fick syn på den objudna gästen och sa till happy LIGG , STANNA och stövlade i väg efter den lilla rackaren väl bortskrämd så vände jag på klacken och skulle gå tillbaka till de andra kaninerna och Happy som hade legat blick still (med svanhals) hittade hundtränarfokus och pratade lugnt och berömmande med henne. Ställde mig jämte henne kommenderade sitt och den fri kommando!!! Jädrar vilken störning vad stolt jag blir och faktum är att lita på känsla stärktes ❤skönt!!!
Idag har vi haft en skön söndag var på kransmossen. Ewa min fina vän som har kurs och hon hade förlagt den sista gången till mossen och skogen med lite aktivering. Kul att få hänga på bra att få köra lite passivitet / stadga det var ett gäng med hundar i happys ålder så det var jätte nyttigt kände jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0