Cillen och Happy

Haft en härlig helg - hundträning och mys!! Underbara höst älskar färgerna ute och den höga luften!
Bilderna talar för sig självt!!  När Happy står på pallen så är det bakdelskontroll. Går lite kurs hos Michelle när det gäller linförighet/fritt följ. Det momentet är lite ångestladdat för min del... :-( har mest kört följsamhet på plan och position och ingångar kör vi inne vid köksskåpen eller framför spegel när jag känner mig redo ska jag ta med det ut på plan... :-) Momenten kör vi för sig. Inga ingångar i momenten än....Tack för lånet av Cillen. 
 
 
 
Två nöjda tjejer efter varsitt spår!
 
Happy sitter lugnt och fint och tyst för att få köra sitt uppletande - nytt tjänstetäcke har hon
 
Duktiga Celtic visar lillsyrran hur man hämtar pippi ;-)
 
Bra att ha två hundar - detta lärde Celitc Happy i ett nafs - hon visade hur det gick till och vips så ville Happy göra likadant!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0