Maj rusar fram!!!

Nu är det dags för vänstervarv på lördag! Inofficiellt här i Borås...bra träning som är viktig att underhålla speciellt nu när jag märker att hon är i slyngel åldern. Det krävs nu att jag är lite extra tydlig mot henne med saker hon redan kan för annars kör hon "går det så går det". Här om dagen dissekerade hon dotterns gymnastiks skor... Hmmm sånt hade vi slutat med...

Mycket stadga nu och sköter hon sig inte (i form av tystnad och sitta kvar/still blir det inget jobb)

Vi är också anmälda till Vänersborg 10/6 samt Ryda 1/7 till sommaren (anmälan går ut om en vecka drygt)

Vi kursar nu med på Vift :) så kul! Jakt apportering grundkurs.

Har ett läger inom kort med Landskrona med Borås bk ska bli super skoj!! Inriktning bruks spår. Får se det kan bli ett passivt läger om det inte vill sig väl och happy tror att hon är där för att "härja" men det tror jag inte.... Känns som hon har lärt sig det "bäst att sköta sig" annars kan det bli inte göra något alls...

Sedan kan jag berätta att mamma ska bli med hund! En Ofelia /papillion som blir två år till sommaren. Tord på linesam ska minska ner sin verksamhet pga att han miste sin partner 15/4 :( tragiskt - han fick bara bli 45 år.

Bild på när happy kommer ifrån ett Lerbad på Bråt och lilla Ofelia som hämtas 17/5


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! Fin hon ser ut efter sitt lerbad :) Ses på kursen om 2 veckor. Kram Carolina & Mezzi!

2012-05-12 @ 10:46:18
URL: http://www.lina-thisismylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0