Härliga söndag!!

Helgen har varit toppen verkligen vår i luften. Lördagen så hade jag bestämt med Madde och Camilla på Borås BK. Hm många hade tänkt som vi och hade vårkänslor som vi. Jag är supernöjd med visiten där. Jobbade med henne lös lite olika övningar. Hon fick hämta en metall apport också på skoj (lite otäck men med lite pep talk så löste hon det galant) Gänget på nedre plan hade budföring med skott så vi fick automatisk lite skott träning som inte bekymrade henne ett dugg! Efter klubben gick vi en 5km runda vid Pickesjön. Sedan hade jag en trött och go hund hemma!


Idag har vi varit en sväng på Bråt med Ewa och hennes hundar. Vi körde lite närsök, dirigerings övningar och lite jaktlydnad. Avslutade med ett åkerspår som hade legat till sig  och en promenix. Nu sussar hon gott och förhoppningsvis äter någorlunda idag. Tycker hon har blivit lite kinkig med maten  efter hennes löp. Hon verkar ha aptit på all annan mat än torrfoder.  Så mycket att jag börjar tro att det är lite trots faktiskt. Hon har sedan löpet och alltid varit super gosig... I samband med löpet och även nu efter har hon om möjligt blivit ännu mer gosig.... ja det va skönt att hon blev sån man har ju hört det ena och det andra om löp. Man vet ju hur man själv kan vara - så jag är glad att hon inte blev av den bitchiga modellen ;-)))) 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Naaw...vilken mysig bild.

2012-03-05 @ 14:27:51
URL: http://www.lina-thisismylife.blogspot.com
Postat av: Sofie

Myyys! Figo älskar också att ligga vid huvuet, han ringlar sig gärna runt huvudkudden. Goshundar! <3

2012-03-05 @ 19:10:03
URL: http://svartalven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0