My Princess

Nu pustar vi efter en hektisk vår och en liten tumult sommar här med yrkesbyte.... Skulle behöva semester nuuuuuu!! Nå ja jag får ge mig till tåls i två veckor till.... Vemod, sorg,längtan, rädsla och mycket glädje är det som bubblar i mig. Jag ska ju inte komma tillbaka till mitt jobb när jag går på semester... Blandade känslor vill jag lova!! Men jag ser mest fram emot min nya utmaning - det ska bli riktigt riktigt skoj! Skulle varit i tvååker denna helghade jag tänkt! Men jag har glömt anmäla!! Hm det var nog en mening med det där!! En helg utan att ha massa inbokat ligger rätt i tiden helt klart. Jag är så stolt över min lilla BIS tjej ändå så jag klarar mig utan domare denna helgen ;-)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Ååh hon är såå söt! Fina Happy :) Ja du har en spännande höst framför dig. Jag vet inte vad jag gör än, så det är också lite spännande för det brukar lösa sig. Har förresten anmält Mezzi o Hanna till agilitykurs nu, som startar i september i Borås. Det ska bli kul, har också anmält oss till jaktapp, fortsättningskursen.
Ha det gottm kram Carolina

2012-07-07 @ 10:06:02
URL: http://www.lina-thisismylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0