Tisdag

Igår hade jag en himlans go Ledig dag. Förmiddagen gick åt till att tjata med lite folk på klubben och även min fd kollega Eva. Bytte en lampa på bilen, besiktning (lite spontant - alla rätt tack och lov) handlade lite. Lagade lite mat. Tycker om att ha lite färdigt i frysen då det stundtals kör ihop sig pga träningar och annat. Kålpudding och köttfärssås finns nu i frysen. Två storkok - Gött! Happy fick vara själv hemma i 3,5 timma å det gjorde hon bra. Barnen dök upp ifrån skolan jag hade varm oboy och hemmagjord semla till dom färdigt, uppskattat :-) Emma och jag avslutade eftermiddagen med en go runda på 7km med happy här i trakten. Elin red sin lektion på kvällen i ridhuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0