Måndag kväll

Idag blev det jobb länge - halv sju slutade jag ja ja ledig i mörrn så det kan det va värt!! Kidsen tränade crossfit och jag bestämde mig för att bada bort löpdoft hon verkar ganska klar nu. Det gick rätt fort igår morse kände jag när jag tittade i tikskyddet att nu får det banne mig vara klart - eftermiddagen och kvällen såg jag hur det avtog... igår kväll nästan inget - men svullen - idag nästan inget och mindre svullet. En dag jag längtat efter sista veckan!! Hon luktade inte jordgubb!!! Blev kloklipp och tass klipp och även lite furminator och coat king i pälsen!! Underbart!! Nu är hon ren och fin och doftar gott! Avslutade med lite träning inne på vardagsrumsgolvet jag la ut alla mina dummies på golvet i en hög(hon har visat tendens att byta) behövde harkla mig en gång så fattade hon att en i taget snart ska jag våga mig ut på gräsmattan och sen till "skogen" och smyga in lite avstånd till "högen" hon fick en morot till sin stora glädje som avslut på kvällen det är ju både bra för tänder tarmar och pälsfärgen å hon älskar det ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0