Helg helg helg ....

Å nu kom snön till Happys stora glädje ... El jag vet i fanken hon kan inte gå många meter innan kulorna under tassen stör 😔

I lördags hann jag med en härlig promenad med Goa kompisar Camilla och Madde m vovs 7,5km blev det på bråt en uppletande ruta på mitten go kaffe efter prommis vid bilen å lite tjöt.

Kvällen va lugn barnen hos kompisar jag och mannen kollade film och käkade spice and rice.

Igår var vi ute och skulle spåra med UppfödarSofia och hennes väninna Nina men så kom snön :-( det blev en härlig runda off road med uppletande och jakt träning. Jätte mysig fm kvällen avslutades med prommis på kransmossen med Ewa och hennes flat och cocker.

Nu bara jag längtar till löpet är över tycker hon luktar jycke nu hela huset luktar ... och har fällt jätte mycket. Ett hundbad och storstädning längtar jag efter. I går eftermiddag märkte jag att det avtagit blödandet .... Hoppas hoppas hon är dock rätt svullen än :-(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0