Kompis på besök

Vi passar Tix 7,5 mån en krokasmed kille lö-sö då Åsa ska på inflyttningsfest. Jag tycker det är bra träning för Happy och roligt att känna på hur det är med 2 hundar. Nog är jag en-hunds tjejen känner jag ganska direkt. Men hjälper gärna till och passar ... visst inga problem roligt och nyttigt för mig och Happy.

Har faktiskt bara haft hund i 4 år av mitt liv så ... Inte så konstigt att jag känner att jag är en-hunds tjejen än. Tänker träningsmässigt och samvete. Jag drar ofta nytta av promenaderna och har ofta något i sikte. Det kan vara allt ifrån ny miljö i stan som kan bli jobbig, upplet ,kottlek, hoppa på sten, hundmöte, bakom gående och framförgående och ja you name it... Mycket kan man hitt på när man är mitt i vardagen och nyttja vardagssituationen.

Det har gått jätte bra Happy har varit lite sotis och Tix har haft lite svårt att varva ner bara. Tur är han burkille så jag har haft hjälp av den i vissa situationer.



Kommentarer
Postat av: Sofie & Figo

Jisses så liten och smärt hon är jämfört med hanen! Och så himla söt för delen!

2012-02-06 @ 22:36:11
URL: http://svartalven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0