Alla ❤ dag

Skickar en kram och önskar er en bra alla ❤ dag

Måste nog säga att morgonens höjdpunkt är när Happy får smyga upp till mig. Hon kommer blixt fort bara jag andas namnet. Hon lägger sig halvt på mig och trycker sig såå nära gärna in med nos i nacke. Å vi njuter och myser en stund båda två innan det är dags att gå upp.


Igår var vi ute hos Sofia och fick hjälp med frisering. Tack!! Öronen var lite luddiga. Lite valp päls som skulle bort och jag kände att jag var rädd att det kunde lätt bli förmycket(kliade i fingrarna) om jag skulle dit och karva...... Bort bort. Jag höll mig i skinnet och överlät det till mitt proffs Sofia.

Efter trimning avslutade vi med en promenix  i samhället med vovs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0