Livet i 190

Hua tiden bara rusar fram mycket som har hänt! Kort sammanfattning så jag slutade och sa upp mig 25/6 chefen fick en lindrig hjärnblödning jag hann och sluta och gå på semester (lyckligt ovetande) mitt jobb jag hade sagt upp mig ifrån gick i konkurs 24/7. Glad att jag fattat ett eget beslut för att jag faktiskt ville och inte var tvungen ❤
Ledig 2,5 v jobb 8-10/8 som lärare intro dagar och allt vad det innebär och få dator nycklar etc.
Hundtävling på BBK 10/8 (kvällstävling) jag bitr tävlingsledare 
Spanien 11-19/8 PHEEW!! Välbehövlig semester total avkoppling läsa sola bada umgås bara familjen få tid att prata...
In i verkligheten jobb och möta elever och ha lektioner 20/8 Happy har varit hos Sofia när vi varit i Spanien och nu är hon hos Michelle med storasyster Celtic ❤ på dagarna skönt att kunna koppla av och ha fokus på nytt jobb

Happy har hunnit fylla 15 mån ❤

Tack Sofia och Michelle kul att vi kan hjälpa varandra och ser det som ett rent nöje(hade gärna haft alla jyckar här på heltid)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0