Valpträff!!

Oj oj oj nu har jag en så trött tjej som sover i mitt knä! Dagen började hos Sofia i Fristad kl 10:00 6 st valpar(Pluto Figo Mezzi Alvin Zorro Happy) var det ifrån kullen plus Snoddas(pappan) Atlas och halvsyrran Celtic. Det var verkligen kul att träffa dom och deras hussar och mattar och även några barn var med :-)Skoj Verkligen - tack Sofia m familj. Alla hundar hade verkligen vuxit till sig och såg nästan fullvuxna ut - fina unga herrar - lilla Happy som va minstingen och lite mer valpig än killarna - och det syntes rätt tydligt. Jag hade lovat att hjälpa till med lite spår och uppletande. Snoddas matte visade även ett jakt sök. Jag tycker verkligen om detta med träning och gärna att det ENKEL träning som inte kräver massa förberedelser och planering. Vi körde ett uppletande och varsitt litet valpspår/nybörjar spår alla var verkligen jätteduktiga - men det är ju klart vi snackar ju Tollare =) vi avslutade med korv och trimtips å lite utställnings snack. Happy gick även ett spår som hon klarade fint! Nu är vi trötta och frusna det fick bli brasa å snarkande nöjd Happy i knät. Det va verkligen jätte trevligt att täffa alla!!
Bilden är på Barca & Viggo


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! Kan säga att Mezzi har hållt sig väldigt lugn här ikväll också. Han var helt färdig när vi kom hem :) Det var så kul att träffa alla och särskilt er också eftersom vi bor så nära varandra. ser framemot att träffas då och då.

2011-11-13 @ 20:18:12
URL: http://www.lina-thisismylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0