Heeelg underbart väder härliga höst

Tiden bara rusar ifrån oss - helgen bara försvann. I lördags träffade vi polarn Tix gjorde ett apellspår med två vinklar och i jaktens tecken fick det bli några markerings övningar och även ett riktat närsök... Nöjd med min lilla tjej hon är så mycket will to please. Idag Söndag träffade vi brorsan Mezzi gick en runda på 40 min hundarna lekte och hade skoj hela rundan. Efter det fick det bli bilen och vi la varsitt spår - idag va Happy nästan lite för het på spåret jag fick verkligen hålla emot. Efter det så gjorde vi några enkla jakt övningar och ett lite större sök. Mezzi och Happy jobbade på bra tillsammans
Tiden bara rusar ifrån oss - helgen bara försvann. I lördags träffade vi polarn Tix gjorde ett apellspår med två vinklar och i jaktens tecken fick det bli några markerings övningar och även ett riktat närsök... Nöjd med min lilla tjej hon är så mycket will to please. Idag Söndag träffade vi brorsan Mezzi gick en runda på 40 min hundarna lekte och hade skoj hela rundan. Efter det fick det bli bilen och vi la varsitt spår - idag va Happy nästan lite för het på spåret jag fick verkligen hålla emot. Efter det så gjorde vi några enkla jakt övningar och ett lite större sök. Mezzi och Happy jobbade på bra tillsammans

Kommentarer
Postat av: Carolina

Dom e såå fina! Ja dom var otroligt duktiga på att fokusera på sina uppdrag trots att dom sprang tillsammans. Dom är så ottroligt duktiga fast dom är så unga.

Ha det gott, vi hörs! Kram Carolina

2011-11-21 @ 19:37:01
URL: http://www.lina-thisismylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0